Skip to content
>

REFERENSSIT

Refenssimme

Tarvitsitpa koko rakennuksen julkisivun kattavaa LED-seinää tai muotoon räätälöityä erikoistoteutusta, toteutamme toiveesi ja takaamme mielenrauhasi täyden palvelun diginäyttöratkaisulla. Katso täältä, mitä olemme tehneet asiakkaidemme kanssa ja ota yhteyttä, niin suunnitellaan sinullekin jotain yhtä vaikuttavaa.

Your browser does not support the video tag.
S-Ryhmän osuuskaupat
Koillismaan Osuuskaupan ja Osuuskauppa PeeÄssän toteutukset:
 
Koillismaan Osuuskaupan myymäläverkostoon toteutettiin 43 sisä- ja ulkonäyttöä, joiden avulla se kehittää asiakasviestintää ja mahdollistaa muillekin alueen toimijoille vaikuttavan digitaalisen viestinvälityskanavan.
 
PeeÄssälle tehtiin toteutus, jonka avulla he viestivät tarjouksista sekä tapahtumista diginäyttöverkostolla alueensa suurimmissa päivittäistavarakaupoissa sekä ABC-asemilla. Näyttöverkosto mahdollistaa myös muiden toimijoiden mainosviestinnän lähellä ostohetkeä.
Mediateko_Prisma_Kuopio-5 kopio_1-1
S-Ryhmän osuuskaupat

Koillismaan Osuuskaupan ja Osuuskauppa PeeÄssän toteutukset:
- Koillismaan Osuuskaupan myymäläverkostoon toteutettiin 43 sisä- ja ulkonäyttöä, joiden avulla se kehittää asiakasviestintää ja mahdollistaa muillekin alueen toimijoille vaikuttavan digitaalisen viestinvälityskanavan.
- PeeÄssälle tehtiin toteutus, jonka avulla he viestivät tarjouksista sekä tapahtumista diginäyttöverkostolla alueensa suurimmissa päivittäistavarakaupoissa sekä ABC-asemilla ja mahdollistavat myös muiden toimijoiden mainosviestinnän lähellä ostohetkeä.

Your browser does not support the video tag.
Mediateko ja Rautatieasemat:
Rautatieasemille rakentui yli sadan näytön ulkomainosverkosto, joka mahdollistaa ketterän ja reaaliaikaisen mainonnan valtakunnallisesti. Toteutus sisältää jopa 30 aseman sarjan, johon kuuluu yhteensä 105 digitaalista pintaa. 
refe_rautatieasema
Mediateko ja Rautatieasemat

Rautatieasemille rakentui lähes sadan näytön ulkomainosverkosto, joka mahdollistaa 
ketterän ja reaaliaikaisen mainonnan valtakunnallisesti.

Your browser does not support the video tag.
Kulttuurikeskukset
Kuopion museo: Museon täyden uudistuksen yhteydessä aulaan haluttiin näyttävä sisänäyttö, jolla viestitään näyttelyistä sekä muista ajankohtaisista asioista osana kulttuurielämystä. Näyttöä on myös hyödynnetty museon asiakas- ja kumppanuustilaisuuksissa.
refe_museo
Museot

Kuopion museo: Museon täyden uudistuksen yhteydessä aulaan haluttiin näyttävä sisänäyttö, jolla viestitään näyttelyistä sekä muista ajankohtaisista asioista osana kulttuurielämystä.
Näyttöä on myös hyödynnetty asiakas- ja kumppanuustilaisuuksissa.

Your browser does not support the video tag.
Tapahtumat

Supervisual oli teknisenä toteuttajana Mediateon messuosastolla NBF:ssä. Osasto toteutettiin taidenäyttelyksi, jonka keskipisteenä oli AI-taiteilija Antti Karppisen työt. AI-taideteokset haluttiin tuoda messuilla erottuvalla tavalla näyttävästi ja kiinnostavasti esiin. Supervisual toteutti kokonaisuuden rakentamalla osastolle näyttävän LED-kuution, läpinäkyvän Transparent-näytön sekä 2-puoleisen LCD-pylonin 4K-kuvalla. Osasto onnistui nousemaan yhdeksi näyttelyalueen puheenaiheiksi ja vastasi Mediateon tavoitteisiin erinomaisesti.

 
Mediateko_NBF-11-1
Tapahtumat

Supervisual oli teknisenä toteuttajana Mediateon messuosastolla NBF:ssä. Osasto toteutettiin taidenäyttelyksi, jonka keskipisteenä oli AI-taiteilija Antti Karppisen työt. AI-taideteokset haluttiin tuoda messuilla erottuvalla tavalla näyttävästi ja kiinnostavasti esiin. Supervisual toteutti kokonaisuuden rakentamalla osastolle näyttävän LED-kuution, läpinäkyvän Transparent-näytön sekä 2-puoleisen LCD-pylonin 4K-kuvalla. Osasto onnistui nousemaan yhdeksi näyttelyalueen puheenaiheiksi ja vastasi Mediateon tavoitteisiin erinomaisesti.

Lisää toteutuksesta NBF-artikkelissamme >

 

Your browser does not support the video tag.
Vapaa-ajankeskukset
Suomen suosituimpiin hiihtokeskuksiin, kuten esimerkiksi Tahkolle, Leville ja Rukalle rakennettiin LED- ja LCD-näytöistä koostuva ulkonäyttöverkosto. Näin saatiin tuotua paikalliset toimijat ja palvelut kuluttajien lähelle ja tietoisuuteen tehokkaasti, laajaa ja monipuolisesti keskuksiin aseteltua digitaalista verkostoa hyödyntäen.
 
Kohteissa korostui vaatimus korkeasta laitteiden kestävyydestä sekä laadukkuudesta, jotta ne tuottavat arvoa vuodenajasta ja säästä riippumatta - asennuksissa onnistuttiin erinomaisesti haastavista asennuskohteista huolimatta.
mediateko_ruka 6 kopio2_1-1
Vapaa-ajankeskukset

Suomen suosituimpiin hiihtokeskuksiin, kuten esimerkiksi Tahkolle, Leville ja Rukalle on rakennettu LED- ja LCD-näytöistä koostuva ulkonäyttöverkosto. Kohteissa korostui vaatimus korkeasta laitteiden kestävyydestä sekä laadukkuudesta, jotta ne tuottavat arvoa vuodenajasta ja säästä riippumatta. Asennuksissa onnistuttiin erinomaisesti haastavista asennuskohteista huolimatta.

Yrityskampukset
KPY Novapolis: Yrityskampuksille haluttiin reaaliaikainen, ulkoinen viestintäkanava tukemaan sisätiloissa olevaa infonäyttöverkostoa. Toteutuksena vaikuttava 73 m2 The Giant -näyttö, joka kerää huomion laajalta alueelta ja varmistaa kiinteistön huomaamisen sekä mainosratkaisut laajalle yleisölle.
refe_novapolis
Yrityskampukset

KPY Novapolis: Yrityskampuksille haluttiin reaaliaikainen, ulkoinen viestintäkanava tukemaan sisätiloissa olevaa infonäyttöverkostoa. Toteutuksena vaikuttava 73 m2 The Giant -näyttö, joka kerää huomion laajalta alueelta ja varmistaa kiinteistön huomaamisen sekä mainosratkaisut laajalle yleisölle.

Kauppakeskukset
Kauppakeskus Matkus: Kauppakeskus investoi digitaaliseen viestintäkanavaan, joka tavoittaa kauppakeskuksessa asioivat ja saapuvat asiakkaat - jopa viereisellä moottoritiellä liikkuvat massat kolmen 55 m2 kokoisen The Giant -LED-näytön avulla. Korkealla resoluutiolla varustetut näytöt herättävät takuuvarmasti huomion lähellä kävellessä tai autolla aluetta lähestyessä.
Kanava tarjoaa mahdollisuuden niin kauppakeskuksen tapahtumaviestinnälle, myymälöiden kampanjoille kuin yllättäville, ajanhermoilla oleville viesteille. Supervisualin emoyhtiö Mediateon toteuttaman mediamyynnin ansiosta myös paikalliset yritykset ja valtakunnallisetkin mainoskampanjat sulautuu osaksi kokonaisuutta, tavoittaen lähellä ostopäätöstä.
A6307886 kopio 2
Kauppakeskukset

Kauppakeskus Matkus:

Kauppakeskus investoi digitaaliseen viestintäkanavaan, joka tavoittaa kauppakeskuksessa asioivat ja saapuvat asiakkaat - jopa viereisellä moottoritiellä liikkuvat massat kolmen 55m2 kokoisen The Giant -LED-näytön avulla. Korkealla resoluutiolla varustetut näytöt herättävät takuuvarmasti huomion lähellä kävellessä tai autolla aluetta lähestyessä.

Kanava tarjoaa mahdollisuuden niin kauppakeskuksen tapahtumaviestinnälle, myymälöiden kampanjaviesteille kuin yllättäville, ajanhermolla oleville viesteille. Supervisualin emoyhtiö Mediateon toteuttaman mediamyynnin ansiosta myös paikalliset yritykset ja valtakunnallisetkin mainoskampanjat sulautuu osaksi kokonaisuutta, tavoittaen lähellä ostopäätöstä.

Your browser does not support the video tag.
Suuret ulkonäytöt
Kuopion torikeskus: Kuopion torille haluttiin helposti päivitettävä informaatiokanava kaupunkilaisille, joka tarjoaa myös torin tapahtumiin lisäelementin. Kaupungin ytimessä sijaitseva näyttö toimii myös erinomaisena kanavana kaupunkilaisia tavoitteleville mainostajille vuoden jokaisena päivänä.
käyttöymp_julkinen
Suuret ulkonäytöt

Kuopion torikeskus:
Kuopion torille haluttiin helposti päivitettävä informaatiokanava kaupunkilaisille, joka
tarjoaa myös torin tapahtumiin lisäelementin. Kaupungin ytimessä sijaitseva näyttö toimii
myös erinomaisena kanavana kaupunkilaisia tavoitteleville mainostajille vuoden jokaisena
päivänä.

 

team photo