Supervisual asensi kesäkauden aikana Koillismaan Osuuskaupan myymäläverkostoon 43 sisä- ja ulkonäyttöä, joiden avulla Koillismaan Osuuskauppa kehittää asiakasviestintää ja mahdollistaa muillekin alueen toimijoille vaikuttavan digitaalisen viestinvälityskanavan. Lisäksi Supervisualin konserniyhtiö Mediateko ottaa verkoston osaksi mediamyyntiään. Verkosto on rakennettu Osuuskaupan asiakkaiden ostopolku ja tarpeet huomioiden.
”Supervisual hoiti projektin erinomaisesti. Ote oli ammattimaista ensimmäisestä palaverista lähtien, ja kaikessa sovitussa pysyttiin koko projektin ajan. Positiivinen kokemus antaa oivan lähtökohdan ryhtyä myös yhdessä kehittämään uutta kanavaamme ” kommentoi projektia Koillismaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Harri Lämsä.
Koillismaan Osuuskaupan näyttöverkoston suunnittelun, asennuksen sekä käyttöönoton lisäksi Supervisual vastaa jatkossa myös verkoston valvonnasta, ylläpidosta ja huolloista.
”Olimme erittäin innoissamme ja kiitollisia saadessamme vastuun projektin toteutuksesta. Usein tämän kokoluokan projekteissa tulee eteen paljonkin yllättäviä haasteita ratkottaviksi, mutta johtuen rennosta yhteistyöstä, hyvin tehdystä suunnittelusta ja Koillismaan Osuuskaupan ammattilaisten 100% sitoutumisesta projektiin, onnistui tämä projekti jopa suunniteltua paremmin. Iso kiitos Koillismaan Osuuskaupalle!” toteaa Supervisualin toimitusjohtaja Sampsa Savolainen.
Lue myös artikkelimme kaupan alan ketjujen suhtautumisesta, kokemuksista ja suunnitelmista diginäyttöratkaisuihin liittyen, sekä tutustu tuoteratkaisuihimme.