Monien yritysten haasteena on, etteivät ohikulkevat ihmiset tiedä, miten hyvää palvelua, elämyksiä tai tarjouksia kohteesta olisikaan saatavilla. Kaikki nämä ovat hukattuja mahdollisuuksia ajassa, jossa teknologia mahdollistaa paljon asioita.
Ukkini opetti aikoinaan, että jos huomaat epäkohdan, niin ennen sen kritisointia pohdi mielessäsi ratkaisuehdotus.
Markkinointi-investointien tehokkuus on etenkin näinä aikoina tarkassa luupissa
Oman median rooli on kasvanut valtavasti digitalisoitumisen, sosiaalisen median sekä arvaamattoman maailmantilanteen myötä. Mutta yrityksillä on myös aivan silmiensä alla loistava mahdollisuus omaan mediaan; tuhansia neliöitä hukkaan heitettyä seinää. Voisiko niiden kautta hakea tehoa ja tuloksia markkinointiin lisäämällä sinne liikkuvaa kuvaa? Ja ehkä jopa kuolettaa osan investoinnista mediamyyntiyhteistyön kautta?
Liikkuva kuva on tehokas katseenvangitsija ja huomion herättäjä. Sisällönhallinta sekä teknologiat ovat kehittyneet Digital Signagen alkuajoista helppokäyttöisemmiksi ja energiatehokkaimmiksi, joten nämäkään seikat eivät enää ole esteenä.
Hetkelliset häiriötilanteet markkinassa ovat usein mahdollisuuksia, jotka täytyy vain nähdä. Jos ne osataan hyödyntää oikein ja opimme selviämään vaikeassa ajassa, kuoriutuu meistä noususuhdanteessa voittajia. Kukapa ei sinne haluaisi?